Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nepropásněte novinky, akce a slevy!

Můžete se kdykoli odhlásit. 

  1. Úvod
  2. Reklamace
Reklamační formulář

Jak postupovat v případě poruchy výrobku a jeho reklamace

  • V případě, že se rozhodnete uplatnit svoji reklamaci přepravní společností, prosíme zašlete pečlivě zabalené zboží na níže uvedenou adresu.
  • Pokud chcete postupovat podle § 1820, odstavec 1, odstoupit od smouvy ve 14-ti dnech, použijte formulář, který je ke stažení v sekci obchodní podmínky.
  • Prokázání nákupu od naší společnosti je jednou z podmínek reklamace. Servisní číslo ( S/N ) slouží k jednoznačné identifikaci výrobku. Pokud Váš produkt disponuje servisním číslem,  také tedy značeným S/N, prosíme o jeho uvedení do poznámky reklamačního formuláře.
Adresa:
Mírová 917/8, Strakonice, 386 01
Česká Republika
Email: infozrcadlo@seznam.cz

Společně se zbožím prosíme doložit doklad prokazující koupi zboží (faktura) a vyplněný reklamační list, který najdete na této stránce.

Loga přijímaných platebních karet a loga systému 3D-Secure

 

Kde nás najdete

Mírova 917/8

Strakonice, 386 01

Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz